mottó

"Az élet ízét csak a bolondok ismerik."

"Azért van szárnya, hogy röpüljön, vagy azért röpül, mert szárnya van?"

napjaim

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

lista

Linkblog

ittjárók

két nap az élet

2009.05.01. 00:52 | bia79 | Szólj hozzá!

Vagy hogy nem dőltem össze én is
az első, óvatlan döbbenetben,
mikor csak megsejtettem félig
ki szeretett és kit szerettem.


(Bella Isván: Madár repül a föld felett - részlet)

 
ma voltam külföldön, legalábbis Beli Manastir-ban. munkahelyi kiküldetés. ápoltam az új kollegiális kapcsolatokat. hazafelé Villány, Máriagyűd, minden egyéb.
magányos vagyok. és estére kiborultam.
miért van az, hogy senkinek nincs jobb dolga, mint más életével és dolgaival (jelen esetben az enyémmel) törődni?
miért nem dönthetem el én, kivel mit akarok az életem történései közül megosztani? miért kell nyelnem és tűrnöm, hogy az emberek súgdolózzanak, ítélkezzenek és véleményt alkossanak, miközben fogalmuk sincs a lényegről, nevezetesen arról, hogy bennem mi játszódik le odabent?
egy, azaz egy embernek mondtam el az április 18-át, azt is csak egy félreértés miatt. ma már egy olyan embertől is visszahallottam, akivel mésfél hónapja nem is beszéltem... persze mindez egy rém kínos szituáció nyomán, ahol még nekem kellett, hogy kellemetlenül érezzem magam, mintha épp nem lenne elég bajom...
elég volt. vendettát hirdetek. és a magánéletemet egy lakattal lezárt duplafedelű ládikóba rejtem.

május lett. elkezdődött hát a legkedvesebb időszakom.
ha tudhatnám, hogy a tavalyi szörnyűségek után idén nyáron vajon lehetek-e boldog? két napra megláttam, milyen az élet, az, amikor az ember él, és nem csak eszik és szuszog...
most már nem akarom beérni kevesebbel...

Címkék: bella istván

A bejegyzés trackback címe:

https://biablog.blog.hu/api/trackback/id/tr161101036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása