mottó

"Az élet ízét csak a bolondok ismerik."

"Azért van szárnya, hogy röpüljön, vagy azért röpül, mert szárnya van?"

napjaim

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

lista

Linkblog

ittjárók

valami híg átlábolhatatlan gyötrelem

2010.03.18. 20:59 | bia79 | Szólj hozzá!

hogy honnan tartok és hová, már réges-rég nem tudom. az életem irányít engem, és már régen elfelejtettem, hogy lehet ezt másképp is csinálni.

hiányzik az ölelésed (jobban mint gondolná bárki is) és rémiszt a sohamár.

"Lóbáltam a lábam az ágy szélén és fütyültem. Tudnod kellett volna, hogy valami baj van, hogy nem vállalom és nem bírom elviselni az emlékeidet.
Ha egyetlen egyszer eszedbe jut, hogy jobban rám figyelj, nagyon figyelj, úgy ahogy a testemre szoktál, talán észreveszed, mennyi szenvedést okozol nekem anélkül, hogy akarnád, és észreveszed, hogy kapálódzom, hadonászom valami híg átlábolhatatlan gyötrelemben amelyet te idézel a fejemre emlékekkel és emlékeztetésekkel."

(Szabó Magda: Az őz)
 

Kispál és a Borz - Hang és fény

Címkék: kispál és a borz szabó magda

A bejegyzés trackback címe:

https://biablog.blog.hu/api/trackback/id/tr391850794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása